Çalışkan Arılar Sınıfında Aile Katılımlı STEM Atölyesi Çalışması gerçekleşti

Çalışkan Arılar Sınıfında Aile Katılımlı STEM Atölyesi Çalışması gerçekleşti

Çalışkan Arılar sınıfında, öğretmenleri Ebru Öztürk'ün ortağı olduğu "Let's Teach and Learn STEM" isimli eTwinning projesi çerçevesinde , aynı anda canlı yayın bağlantısıyla 60 sınıf birlikte Aile Katılımlı STEM Atölyesi gerçekleştirildi.12 velinin katılımı ve desteğiyle atölye hazırlığı yapılmış olan masalarda pet şişeler, mavi kapaklar, pipetler, bant, balon gibi malzemeler kullanılarak "Balonla Giden Araba" çalışması yapıldı. Yapılan arabalar artık materyaller kullanılarak çocuklar tarafından süslendi. Tasarımı ve yapımı biten arabalar okul koridorunda yarıştırılarak, diğer sınıflardaki öğrencilerin de etkinlikten yararlanmaları sağlandı.

Yürütülen bu projeyle; okul öncesi dönemden itibaren STEM( Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matematik) etkinliklerinin ders müfredatına entegre edilmesi sağlanarak, STEM eğitiminin yaygınlaştırılmasını sağlamak amaçlanmıştır. Küçük yaştan itibaren geleceğin meslekleri ile tanışmak ve mühendislik alanlarına ilgiyi arttırmak çalışılmaktadır.5 E öğrenme modeline uygun olarak projede yer alan ortaklar tarafından özenle hazırlanan planlar tüm sınıflarda Kasım-Aralık ve Ocak aylarında uygulanmış ve proje finali olarak da atölye çalışması yapılması kararlaştırılmıştır.

Ayrıca çocuklarımızla yapılan Atölye etkinliği ile onlara   grup halinde çalışabilme, özgün ürün tasarımı yapabilme, sıra bekleyebilme, duygu ve düşüncelerini farklı yollarla ifade edebilme gibi bir çok kazanımı kazandırmaya çalıştıklarını ifade eden Çalışkan Arılar sınıfı öğretmeni Ebru Öztürk katılım sağlayan tüm velilerine teşekkür etti.

Her öğrencimiz ve annemiz için hazırlanan katılım belgeleri okul müdürümüz Sayın Münire Kiriş tarafından takdim edildi.

05.03.2020 82

06-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-202006-03-2020